Om køreskolen

Dahlbergs Køreskole er en nyopstartet køreskole i Hedehusene, der drives og ejes af Sune Dahlberg Nielsen.

Dahlbergs køreskole skal være en unik køreskole, der skiller sig ud fra andre køreskoler. Dette gør jeg ved at have konkurrencedygtige priser og levere den bedste service for eleverne.

Sune udtaler:
”Jeg oplever tit, at elever og deres forældre ikke ved, hvad der er op og ned i priserne for at tage et kørekort.
Det skyldes, at de fleste kørelærere glemmer at oplyse om diverse gebyrer for f.eks. dumpet teoriprøve eller
praktisk prøve.”

Det er for mig vigtigt, at eleverne er trygge, da tryghed og tillid er essensen af det, at tage et kørekort. Det er også derfor vores motto er ”din kørelærer i dag og i morgen”, da jeg er der for mine elever og giver dem støtte og selvtillid, hele vejen igennem deres uddannelse, som gode bilister.